header_decoration
Big_bullet

Treziţi-vă devreme dimineaţa şi nu săriţi peste micul dejun

 

Dacă, într-o singură zi, săriţi peste această masă importantă a zilei, corpul va duce lipsă de nutrienţi, iar metabolismul va încetini pentru a economisi energie.

Mâncaţi în fiecare zi un mic dejun copios, cu cât este mai bogat cu atât mai bine! Nesărind peste micul dejun, acţiunile metabolismului sunt pornite, şi în felul acesta veţi avea energie intreaga zi. Astfel, dimineaţa trebuie să începeţi să consumaţi iaurt, cereale (mai ales cu ovăz), dar şi nuci pentru a avea un numar ridicat de proteine.

S-a constatat ca persoanele care nu mănâncă dimineaţa sunt de 4 ½ mai predispose la obezitate. Cercetările arată că voluntarii care au consumat la micul dejun intre 22 % - 55% din numărul total de calorii zilnice, s-au ingrăşat în medie doar cu 0,800 kg intr-o perioadă mai mare de 4 ani. În schimb cei care au consumat la micul dejun doar 0-11% din caloriile totale s-au îngrăşat cu aprox. 1,35 kilograme. De asemenea, voluntarii care au sărit in mod regulat peste micul dejun au fost mai predispusi la obezitate.

Healthy Line vă recomandă să aveți un stil de viată sănătos, bazat pe o nutriție echilibrată

Sfaturi si recomandari

 
 
sfaturi
SHL-NB10

SHL-NB10

Nebulizator cu compresor

Pret: 192.58

detaliicumpara
SHL-168ZA

SHL-168ZA

Tensiometru digital de incheietura

Pret: 122.00

detaliicumpara
Stil de viata
 
©2020 BEST M - Toate drepturile rezervate